Tudung SriKandi by TudungSiComel

Anamarza
0
 Khusus untuk Srikandi , Kami sedar  Tudung yang kalian pakai bukan sahaja melengkapi imej profesional anda, tetapi juga memberikan keselesaan semasa bertugas. Jadi untuk srikandi unit beruniform tersenarai dibawah, kami sediakan tudung khusus untuk kalian.



✔️ Jururawat
✔️ Army
✔️ Bomba
✔️ Navy
✔️ Kastam
✔️ Air Force

❤️ Awning Terbentuk: Teknik jahitan istimewa memastikan awning sentiasa terbentuk elok apabila dipakai. Tiada lagi masalah awning yang klepet-klepet, membolehkan anda fokus kepada tugas anda dengan sepenuh perhatian.

❤️ Lycra Korea Original TudungSiComel: Lembut, menyerap peluh, dan in shaa Allah selesa dipakai sepanjang hari. Tudung yang memberikan keselesaan adalah keutamaan utama!

❤️ Potongan Awning Panjang: Muka lebih tirus dan menutupi bahagian pipi dengan elegan. Ini memberikan penampilan yang lebih rapi dan profesional.

❤️ Mudah Basuh Mesin: Selepas dipakai, campakkan sahaja ke dalam mesin basuh. Kemudian, sidai dan pakai semula. Mudah, cepat, dan efisien!

❤️ Less Ironing: Setelah basuh, tidak perlu perah kuat-kuat, mudah kering. Hanya sidai dan selepas kering, tudung boleh terus dipakai. Jimat masa dan tenaga!

❤️ Terdapat 4 Pilihan Saiz iaitu saiz S, M, L dan XL. Ukuran saiz XL lilit muka 23 inchi, dan kelabuhannya sama seperti saiz L



❤️ HARGA RM19.90 SAHAJA

❤️ Jaminan 180 Hari: Jika tidak selesa atau tidak memuaskan, kami akan pulangkan wang anda. Kepuasan pelanggan adalah keutamaan kami!


Sebarang Pertanyaan atau Tempahan boleh Whatsapp ke 0192513447 atau Klik Butang Di Bawah Untuk Pilihan Pembelian Samaada Melalui Whatsapp, Online Shop (Website), Shopee Shop atau TikTok Shop
.

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)