Tudung dari Little Scarf Collections

Anamarza
3
"Kedai Kak Siti @ Little Scarf Collections : Menjual pelbagai jenis tudung awning polos/ corak (size Midi, mini & Extra Labuh) , Tudung Syria dan Inner"
Semalam dapat parcel, memula pelik juga dari mana pulak, lately ni tak de pun shopping online. Bila tengok nama pengirim, baru teringat awal bulan Mei hari tu pernah vote "http://yanmieonline.com/" untuk " Malaysia International Tourism Bloggers Conference & Awards".

Tawaran 1 tudung untuk 1 vote dibuat oleh Kedai Kak Siti. Bila ternampak tawaran tu, terus la sambar kan. Ada yang sudi nak beri, 2 vote kita hulurkan. Kira win win situation la kan. Memang berbaloi, hanya dengan vote boleh dapat tudung. Alhamdulillah!!!

Malah tudung yang diberi ni pun memang cantik dan selesa di pakai. Pada yang rasa-rasa nak shopping tudung untuk raya nanti boleh la usha-usha ke FB  Kedai Kak Siti @ Little Scarf Collections . Banyak Pilihan tudung awning, tudung syria dan inner kat situ. semua cantik-cantik belaka. *Mode : terasa nak shopping tudung la pulak*

Thank pada Kedai Kak Siti di atas pemberian tudung tu (^_^)




Post a Comment

3Comments

  1. alhamdulillah...terimakasih sudi bercerita tentang tudung little scarf collections dari fanpage kedai kak siti...untuk blogger kalau nak shopping kat kedai kak siti, akan dapat diskaun baekkkkkk

    ReplyDelete
  2. rezeki jangan ditolak. nak vote juge lah, hahaha..

    ReplyDelete
Post a Comment