Kongsi Resipi Masakan dapat duit !

Anamarza
6
Dua tiga hari ni badan tak sihat sikit, bila dah namanya kurang sihat tu, kurang la aktiviti di dapur. Bila kurang aktiviti kat dapur maka tiada la peluang mencuba resipi baru, dan tiada la perkongsian resipi yang telah dicuba kat blog ni.

Malah last entry tentang resipi masakan , entry" Kek Chiffon (pelangi) 4 warna 4 rasa " yang dipublish isnin baru ni,  sebenarnya dah dibuat pada hari khamis minggu lepas lagi dah. Cuma baru hari isnin hari itu baru berkesempatan nak upload gambar dan type entrynya.

Bila dah berhari tak cuba resipi baru, tangan ni rasa gatal nak menekan link ke dapur maya nak tengok resipi apa yang menarik untuk dicuba. Dah ada beberapa senarai resipi yang teringin nak try buat, cuma antara larat tak larat je. Ikutkan demam dah kebah tinggal batuk dan sakit tekak je lagi yang belum sembuh.


Peluang dapat duit dengan hanya berKongsi resepi 

Sambil blogwalking cari resipi apa yang menarik untuk dicuba tadi, tetiba terklik kat link entry berkaitan kongsi resipi masakan dan dapat duit. Mulanya tertanya-tanya juga, bagaimana pula caranya dengan hanya berkongsi resipi boleh dapat duit?

Bila baca keseluruhan entry disitu baru faham, pemilik blog tersebut menawarkan ganjaran RM1.00 bagi setiap resipi masakan yang sudi dikongsi di blognya. Tapi ganjaran RM1.00 itu hanya diberi kepada 100 resipi pertama yang dihantar kepadanya sahaja.

Sekirannya telah cukup 100 resepi yang diterima, perkongsian resipi masakan yang seterusnya akan dibayar RM0.50 untuk satu resipi pula. Untuk makluman program ganjaran berupa wang ini ada had tempoh masanya iaitu bermula 15Mac hingga 30 April 2012 sahaja.

So kepada yang berminat nak rebut peluang ni, boleh dapatkan maklumat berkaitan syarat penyertaan di link dibawah:





Post a Comment

6Comments

  1. dia bayar melalui apa ya? mcm menarik

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ana..cantiknya kek tu.. saya tak pandai lagi buat kek yang ada decoration.. buat yang plain2 je...hehehe...

    ReplyDelete
  4. ok gk..tp ayu tak tau la bab masakan ni..hehe

    ReplyDelete
Post a Comment