Bagi yang nak mohon UITM

Anamarza
0
Permohonan kemasukan Ke Universiti Teknologi MARA (UITM) bagi Sesi Akademik 1 2012/2013 telah dibuka bermula 9hb Januari hingga 10hb Februari 2012. Untuk Maklumat Lanjut boleh layari LAMAN WEB RASMI PERMOHONAN KEMASUKAN KE UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA di http://online.uitm.edu.my


Permohonan secara online ini bagi pemohon yang ingin mengikuti pengajian peringkat program PENERAPAN ( Khusus untuk pelajar yang sedang belajar di UITM mengikut kategori pengajian) , Professional , Pengajian Luar Kampus (PLK) / setara Sepenuh Masa (SS).

Bagi Program Diploma dan Ijazah Sarjana Muda Sepenuh Masa dari kategori/lepasan selain dari di atas sila pohon melalui http://upu.mohe.gov.my. Juga bagi program e-PJJ dan pengajian luar kampus UITM selain dari yg disebut diatas sila layari laman web http://ined.uitm.edu.my/ . Manakala bagi pengajian Pasca Siswazah (Sarjana dan PhD) pula sila layari laman web http://ipsis.uitm.edu.my/ .

Sebagai makluman, calon-calon yang ingin membuat permohonan secara online di galakkan untuk menggunakan INTERNET EXPLORER .




Tags

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)